2015-05-19

Top Stitchers Today: Me vs. Call Ajaire

Today I get to participate in the Top Stitchers 2 challenge, organised by Becca, over Free Notions. Myself and Ajaire from Call Ajaire are competing for the upcycling theme. Click here to see our posts and vote please. You can vote for both of us, giving more points to one or the other according to what you believe to be fair. I was already pretty wordy in my entry at Free Notions, so here's a few extra photos for you.







I hope you've enjoyed them all because I sure did enjoy making them. 

8 comments:

  1. Uau! Adorei e sem grandes duvidas quem se sai melhor nesse challenge ! Ainda procurei pelo score 20 mas o máximo aceite era 5 !! LOL A tua G está linda, cheia de estilo,adoro as poses dela ;o) Beijinhos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado Susana! LOL E estava eu preocupada por não ter feito todas as peças que tinha planeado. Tive pena da Ajaire não ter conseguido fazer mais, eu gosto tanto das coisas que ela faz.

      Delete
  2. Uau Magda! Espectacular! Ela está tão "cool"! Adoro o casaco e o pormenor no ombro! Fantástico! Parabéns!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado Diana!!! És uma querida!!!

      Delete
  3. Está muito bom!! Adorei os detalhes ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado Maria... tenho adorado usar as coisinhas que me ofereceste, o que me faz pensar imenso em ti enquanto costuro... hehehe

      Delete
  4. WOW! Que maquina! A tua mini estrela de rock tem muita pinta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahah Rita! Tão simpática como sempre. Agora que tem pinta, lá isso tem, a minha bonequinha.

      Delete

Leave a comment, I'd love to read it.
Leave your URL too, so I can visit you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

stay connected

Subscribe by Email